Boekingen en kamers G

Welke arrangementen biedt u aan? Waar kan ik boeken?
We hebben verschillende mogelijkheden, namelijk: logies ontbijt, halfpension en all inclusive. Alle prijzen zijn te zien in ons boekingssysteem of eventueel op aanvraag via de mail kunnen wij u een mooie aanbieding doen. 

Welke kosten zijn er verbonden aan mijn boeking?
Wat moet ik betalen bij aankomst?
Hoeveel bedraagt de toeristenbelasting?
In 2024 is de overnachtingsbijdrage (toeristenbelasting en handling fee) 5,45 p.p.p.n.
We rekenen ook €9,95 administratiekosten per boeking die via onze website of telefonisch bij ons worden gemaakt.

Hebben jullie kamers voor mindervaliden?
Is er een lift? Zijn er alleen trappen in het hotel?
Heeft u kamers op de begane grond?
Zijn mensen die slecht ter been zijn welkom?
We hebben nog geen lift. Op dit moment kun je met de trap naar de 1e en 2e verdieping. We hebben 3 kamers op de begane grond voor mensen met beperkte mobiliteit. Er zijn 2 comfort kamers op de begane grond en 1 deluxe kamer. De deluxe kamer kan ook gebruikt worden door mindervaliden. Let op! Deze kamers zijn enkel op aanvraag te boeken. Wacht hier niet te lang mee, aangezien deze regelmatig geboekt worden.

Welke kamers heeft het hotel? Hoeveel kamers heeft het hotel?
Welke kamertypes zijn er? Wat is het verschil tussen een comfortkamer en een deluxe kamer?
Het hotel heeft 19 kamers. We hebben op dit moment één eenpersoonskamer, één driepersoonskamer en één vierpersoonskamer. Daarnaast zijn er 16 tweepersoonskamers. We hebben comfort kamers en deluxe kamers voor 2 personen. Comfort kamers hebben dezelfde faciliteiten als een deluxe kamer, alleen de deluxe kamers zijn ruimer en hebben een koelkast. De 4-persoonskamer is een suite met jacuzzi.

Hebben jullie een kinderbedje? Hoeveel kost een babybedje? Kunnen jullie een babybedje leveren?
We hebben een kinderbedje beschikbaar op aanvraag. Dit kost 9,90 per nacht.

Is er korting voor kinderen? Betaal ik de volle prijs voor kinderen? Hoeveel betaal ik voor mijn kind?
Kinderen tot 2 jaar zijn gratis. Kinderen ouder dan 2 jaar betalen normaal gesproken de volle prijs. Wanneer u bij ons zou boeken, dan kunnen we natuurlijk altijd even bekijken wat we nog aan de prijs kunnen doen gericht op de leeftijd.

Zijn er aparte bedden? Is er een kingsize bed? Zijn er kamers met een tweepersoonsbed?
Al onze kamers hebben aparte bedden. Deze zijn dus tegen elkaar geschoven. Als u zou willen, kunt u ze uit elkaar schuiven. We hebben geen kamers beschikbaar met een kingsize bed of een tweepersoonsbed.

Hoe laat kan ik inchecken? Vanaf hoe laat kan ik inchecken? Kan ik later inchecken?
Inchecken is mogelijk vanaf 15:00 uur tot maximaal 22:00 uur. Wilt u voor 15:00 uur inchecken? Dat is mogelijk! U kunt vroeg inchecken voor €15 per persoon. Je kunt dit van tevoren bij ons aanvragen of aangeven. Komt u na 22:00 uur? Dan dient u voor die tijd telefonisch contact met ons op te nemen om de mogelijkheden te bespreken.

Vanaf hoe laat kan ik uitchecken? Kan ik later uitchecken?
Uitchecken is mogelijk tot maximaal 11:00 uur. Wilt u na 11:00 uur uitchecken? Dat is mogelijk! U kunt een late check-out hebben voor €15 per persoon. U kunt dit van tevoren bij ons aanvragen of aangeven.

Kan ik annuleren? Wat zijn de voorwaarden? Kan ik mijn boeking verzetten? Wanneer is mijn boeking compleet? Wanneer moet ik betalen?
Uw boeking is voltooid zodra we de betaling hebben ontvangen. De betaling wordt uiterlijk 1 maand van tevoren voldaan wanneer u rechtstreeks bij ons boekt. Soms hanteren we een voorschotbetalingHet is niet meer mogelijk om een boeking te annuleren na betaling. Je kunt deze wel verzetten als dat nodig is. U moet wel rekening houden met een eventueel prijsverschil als gevolg van de nieuwe data. Het verzetten van een boeking kost €20 per persoon. Je kunt het beste per e-mail contact met ons opnemen: info@ducommerceoostburg.nl

"Get in Touch - Your Perfect Stay Awaits!"

You have successfully subscribed to the newsletter

There was an error while trying to send your request. Please try again.

we will use this information to be in touch with you and to provide you with our best offers!
Support

Support team

Support chat AI
We have the answers to your questions
17:35
Hello, , I am the support bot, what is your question about? Choose one of the options below
Parking Space?
Can you check-in or out after Due time?
What are the restaurant opening hours?
Send a message to support